Blogger Backgrounds

Jumaat, 12 Ogos 2011

Happy fasting month...

Dah masuk hari ke 12..senang je nak ingat sebab dah 12 Ogos..tak payah selak kelender berhiye.hiye..hehe

Ape yang best ramadhan ni??
mestilah best..amalan kite digandakan daripada bulan-bulan biasa..seronok kan?
Ape lagi yang best?
mestilah BAZAR RAMADHAN..dah lapar-lapar,pegi lak bazar..fuhhhhh...
nampaklak air warna-warni...fuhhhh 2 kali ganda...

ape yang saya suke nengok kat bzar..jom...

TEPUNG PELITA
Sape penah tengok tepung pelita?sape penah makan???sedap kan???
Saya memang suke..tapi tak delah beli hari-hari.cuma kuih ni susah nak dapat waktu bulan biasa kan..


POPIA GORENG
Kuih yang ni pon memang saya gemar.Kalau pegi bazar,mesti mintak..tapi saya suke yang kecik-kecik dan rangup-rangup..Yang besar gedabak tu kurang suke..

Alah..saya ade hal..kene pegi dulu..by2..
selamat berpuasa