Blogger Backgrounds

Pages

Khamis, 5 Januari 2012

Lomang Paneh @ Teacher Anis,Blogspot Anda Akan Dikembalikan Hari Ini


Salam and Greetings to the admin,Teacher Anis @ Lomang Paneh .

Maaf kerana mengambil masa lama untuk pulangkan blogspot milik anda.
Untuk pengetahuan semua,Lomang Paneh a.k.a Teacher Anis ini telah dihack oleh ku,SYazwan KHC EXE Crew.
Saya mengambil keputusan untuk memulangkan balik blog anda pada hari ini.Sila contact saya di bawah.

                     CLICK PADA LINK DIBAWAH!
                                             
                              Syazwan KHC EXE CRew 
                                                               

Ingat ! Selepas saya pulangkan email anda,pastikan setting kembali segala privacy anda,ketatkan password anda,security question,dan recovery email.Jangan salah kan saya or crew saya jika blog anda dihacked lagi.Dan Of Coz,bukan kami yang lakukan nya.Kami hanyalah white hat Hacker,dan masih banyak lagi Black Hat Hackers yang lagi hebat dan mampu menghancurkan dunia cyber anda di luar pengetahuan anda.Kami hanya membantu menyedarkan anda tentang kepentingan menjaga security di dunia cyber.

Jaga lah privacy anda sebaik-baik nya.

Contact segera ya ! Saya taknak dah tanggung dosa lame2 taw :)

Here's what we are :

..:Wisdom For All:..

..:We came Unexpectedly..:

..:We Kill Your System..:

..:We Gone Without Trace..:

..:Feel The Wrath Of Our Codes..:

..:Feel Your Nighmare Begin ..:



 CREDIT TO:KHC,EXE Crew,Hacker4Cyber,all HAcker 

 in Malaysia :)


By The way,tukar header blogspot nih,biar mnarik sket,baru naik trafik,follower

pun rmai ,hehe :)

Tiada ulasan: