Blogger Backgrounds

Pages

Sabtu, 16 Julai 2011

haiyak2..karate sama itu moody..thinks positive k..

MOODY.

BENCIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII...kalau saya moody,saya memang tak leh kawal..buatlah macam manapon,saya akan jadi malas nak senyum,malas nak cakap and muncung..benci2..dengan ini penyakit mental.kadang2 bende remeh pon nak moody,meluat aku tengok perangai aku sendiri..bluekkkkkkkkkkkkkkkk(julur lidah panjang2)

henset
semalam henset hilang. kesialan kebetulan..sapelah..x pelah...suke ati kolah..malas nak berdendam.x elok..rezeki ko kot..x pe,yg penting kredit dalam tu maintain lagi k.hahaha..x sempat cilok baki aku..padan mukeeeeeeeeeeeeeeee.....

kemas
boring kot..esok sume keje..dan nampaknye aku sorang jelah kene pegang penyapu..dah lama x menyapu,aku rase rumah ni macam rumah aishwariya dalam devdas tu lak....

keje

benci dengan perangai penakut aku..aku tahu banyak keje kosong dekat kl,tapi aku takutlah nak jejak kaki nak interview kat sana.aku takut sangat...eeeeeeeeeeeeeeeeee,tolong berani sikit anis oiii..ko tu 23,bukanye 13 tahun...budak 13 tahun pon lepas


kawen


ni lagi 1 topik. boleh tak kalau tak kawen,beli umah bujang duduk sampai tu..bile dah tua tak larat,duduk umah org tua yang lawa2 tu..seleasa macam dalam drama tu..


hari moody sedunia............

Tiada ulasan: