Blogger Backgrounds

Pages

Selasa, 22 Februari 2011


nilah kek nur afiqah baharin tu..sedap..

Cup cake Nur Afiqah Baharin

Assalammualaikum...

Panjang tak tajuk entry hari ni?sebenarnya dah lama dah aku dapat kek ni. minggu lepas rasenye kot..tengah-tengah melayan kepenatan, tertengok henset kesayangan, ade call dari kawan baik aku rupenye.sudah tentu cik fiqah tersayang. dia tanye kat mana and aku jawab kat umah.dia kata nak hantar kek..waduh-waduh,macam tahu sahaja aku tengah mengidam kek.ade orang nak hantar lak tu.mana leh tolak..aku pon kate ok.dalam beberapa jam, kete viva fiqah pun muncul depan umah aku dan hantar 4 cup cake..wallah.i like it.thank you fiqa..



ade 4...sodap

                                                



Yang ni bukan.yang ni 6.50 punya harga.cheese

                                              

Tiada ulasan: