Blogger Backgrounds

Pages

Rabu, 2 Februari 2011

tamat jadi teacher duty...

alhamdulillah..selamat sudah..selamat ape?selamat jadi teacher yang duty untuk minggu ni..dan paling alhamdulillah, turn aku duty hanya 3 hari sahajeeeeee(gelak jahat kat teacher devi yang jeles tu)...hahaha..aku tugas dari isnin sampai rabu...aku memang nervous..hari ahad tu aku dah menggeletar..nak tahu sebab ape..meh aku listkan...

  • aku datang pagi agak lewat lah..tunggu ayah aku balik masjid dulu...pukul 7 baru gerak..kalau jadi teacher duty,kene pastikan kawasan sume bersih....mana ade masa nak sapu-sapu ni...
  • aku kuat pelupa..kene ingatkan banyak kali...salah satunya,selepas kul 9 pagi, kene lock main gate..isnin aku ingat,selasa aku lupa dah...
  • aku seorang yang kabut...cepat menggelabah lorrr...risau giler kot-kot ade tertinggal..
  • pukul 12.30 tghari, aku kene hantar budak van..ni antara yang aku risau..aku tak cam siapa naik van..so,aku takut kalau ade pelajar tertinggal kat sekolah....
  • paling mengerikan, aku tak macam kak seri..aku memang kagum ngan kak seri..dia nampak kete je,dah tahu mak bapak sape..kalau aku, memang aku tak ingat..100 lebih tu student, mana nak ingat..aku kene pegi kat kete tu dan tanye nak jemput siapa..ngeri kalau buatnye org lain,aku main sumbat je dalam kete..takut giler...berdebar-debar jantung..nasib baik lepas kul 1, kak seri ade..
  • aku tak reti ikat bendera..nasib baik kak nurul ade tolong hajarkan..kalau tak, alamatnye berpusing-pusinglah bendera tu kat atas..

tibe-tibe teringat skandal waktu belajar dolu-dolu..haha..klaka lak ingat..
itulah...so, kesimpulanya..aku dalam minggu ni tak lah berapa cekap lagi tapi alhamdulillah tak de masalah besar yang datang...time kasih bebanyak kepada guru-guru yang membantu..sangat-sangat menghargai..

Tiada ulasan: