Blogger Backgrounds

Pages

Sabtu, 29 Januari 2011

Handset baru...euwwwwwww....



as-salam semua..apa khabar pembaca blog saya..saya hargai anda semua..ok,hari ini 29/1/2011 saya telah beli handset baru setelah sekian lama handset dahulu tak boleh guna..hari-hari menapak ke giant ampangan tau..tapi hari ini saya beli handset baru..harganya lagi murah dari handset sebelum ini...moga-moga lama..hehe..saya ni ganas sikit bab-bab jaga bende-bende macam ini ma...lepas ni boleh call semua kawan-kawan saya..saya rindu semua...semuanyaaaaaaaaaaaaaaaa...................dan lepas ni boleh call abah dari tadika..tak de lah abah merisaukan diri lagi kan..



hehehe..i love them..diorang buke mulut bukan sebab menguap tau..diorang tengah berzikir lepas pratical solat...



kelas saya..1 JASMINE.



Tiada ulasan: