Blogger Backgrounds

Sabtu, 14 Mei 2011

1 sudah 5 akan datang..

Assalamualaikum semua.....sambil lambai-lambai tangan ni tau..

Ok, cube teka ape kait mengait tajuk entry kite kali ini.
Sebenarnya pasal ahli srikandi mahsuri iaitu saya, as, laili, mun, ain dan kak feza.Alah zaman kat UMT dulu. Kitorang selalu berenam. So,ari ni nak cerite pasal perkahwinan kak feza saya.

Sebenarnya kak feza ni orang yang paling lama bertunang yang penah aku jumpa. 4 tahun setengah..perghhh..memang susah nak jumpa orang bertunang lama-lama macam tu kan. Bayangkan sebelum belajar sampai dah setahun habis belajar dia bertunang dengan lelaki bernama adie tu. Memang salute lah kak. So, kitorang dah bincang nak pegi majlis akak sejak kitorang belajar lagi. Tapi nak buat camne, betullah kate orang kite hanya mampu merancang, tuhan yang menentukan, 2 hari sebelum tu arwah atuk laili kembali ke rahmatullah. Jadi laili tak dapat sertai.Jadi kami pon pergi berlima. Paling jauh sudah tentu lah mun atau munirah. sedap kan nama mun..hehe..kesian jugak dengar. dari Perak, naik baling dulu. Lepas tu turun KL, esoknya naik bas pegi seremban dan akhir baru ke segamat..Memang dasyat lah Mun. So, rasenye entri ni kite kenal kan dulu ahli srikandi mahsuri ye..


SRIKANDI MAHSURI

KAK FEZA

AIN ZAINUDDIN

AS

LAILI

MUNIRAH@MUN

NISHA@ANIS

KAMI

Tiada ulasan: