Blogger Backgrounds

Selasa, 31 Mei 2011

nak masuk ke tak nak

Assalamualaikum...
seronok sebab ari ni followers blog saya dah naik 16 orang..walaupon 16,tapi ade peningkatan..oklah tu..thanks yg follow and clap hand for me..kihkihkih...
sekarang saya nak tahu pasal nuffnang.sebenarnya nuffnang tu ape.orang kate ade yang dapat sampai ribu riban sebab blog..wowwwwwwwww..bagi buntang mata lebih sikit..

hari tu ade masuk nak daftar tapi dia mintak ic lah,inilah,itulah..saya pon masih belum yakin dengan bende-bende ni,so saya tangguhkan niat murni tu...

takpelah,lepas ni kene amik tahu lebey sikit...mana tahu leh dapat duit pulak..duit-duit,di mana ko duit...

by2...

4 ulasan:

nuyoi86 berkata...

akak penah dengar dri adik akak pasal bley wat duit berjuta2 lemon via blog..akak pon nak taw gak..huhu..

teacher anis berkata...

tulah..senang..duduk2 tekan2 keyboard dah dapat cek(perlu idea lah menulis tu)

myrah berkata...

daftar je nis, kte pon da pnah dpt cek tu tp xde lar beriban2 mcm blog2 yg femes kan..hehe..tp kena rajin update blog lar..

teacher anis berkata...

kite kene tepek sendiri ye iklan tu..maksudnye dia bagi link iklan,kite masukkan sendiri ye myra?