Blogger Backgrounds

Pages

Isnin, 30 Mei 2011

impian keluarga..

Assalamualaikum....

Hai semua,dah lama tak update blog...hari ni saya nak citer bende baru tapi tak panjanglah macam entry sebelum ni..saya nak bukak topik pasal IMPIAN BERKELUARGA..

ok,saya belum berkahwin,saya belum beranak(dah tak kawen camne nak beranak ye tak..hehe), belum ade boyfriend dan belum pernah berboyfriend kecuali main-main panggil sayang je dengan kawan kelas dulu(tibe-tibe teringat en.lihin dulu)..hehe..

Saya tak nak cerite pasal suami sebab malas sebab saya tak terfikir lagi pasal kawen,lambat lagi.adik beradik saya ramai tak kawen lagi. Kadang-kadang saya rasa macam tak akan kawen.tapi tak pe lah..

sekarang nak citer pasal impian keluarga.saya nak berapa orang anak..saya selalu berhangan dapat anak pertama lelaki, kedua lelaki, ke 3 perempuan, ke4 dan ke5 kembar..so,sekali beranak ade anak ke4 dan ke 5 kan dan akhir sekali anak perempuan. so saya impikan 6 orang anak, 4 lelaki 2 perempuan.tapi kite manusia kan.kadang-kadang ade orang nak dapat sorang anak pon susah kan..so,saya tunggu je ape yg Allah bagi..kalau dalam setahun perkahwinan x dikurnian rezeki,baru cari jalan lain..comel tak?



anak lelaki pertama.nama tak pikir lah.

                 

anak lelaki ke 2..angah nye..zahril sedap tak



anak ke 3,girl lah pulak..asyik boy sape nak tolong maknye nanti..





anak ke 4 dan 5,kembar ye..nak merasa pegang kembar,tp sekurg2 kakak nye 3 tahun lah..kalau tak,pengsan ibunye..



feeling dah tua esok,anak kembar jadi cenggini lah dan tentunya impian anak2 semua sayangkan ibunye dan setiap minggu nak balik umah sebab nak makan masakan ibunye...tak payah aku susah payah nak call anak2..bile dia ingat masak asam mak dia,dah ade kat pintu depan dah..haha


dan anak last saya adelah girl kembali..kesian kakak tak de kawan..





ok..macam ni lah impian keluarga aku..muka anak je,muka laki tak nampak lagilah..haha..best kan ramai anak ni,bile raya tentu meriah..suke-suke..moga-moga ade rezeki dari NYA..korang macamana pulak?berapa orang anak  pulak anda mahu...so,fikir-fikirkan dan teruskan beramal.

hehe..ni mama dan ayah pulak ye..dah tua pon macam ni gak..teringat dialog dalam drama korea.
"saya akan pastikan kasih sayang waktu kite mula perkahwinan sekarang paling minimun dan apabila dah tua kelak paling maksimum,..kata senangnya..SEMAKIN HARI SEMAKIN SAYANG..








ITULAH DIA SETAKAT TU AJE LAH YE...


SEMAKIN HARI SEMAKIN SAYANG

pssst : kalau family aku bace ni mesti diorang kate dah nak kawen sangat ni..tak delah..just nak hangan-hangan aje...






Tiada ulasan: