Blogger Backgrounds

Pages

Selasa, 17 Mei 2011

Gunung ledang....kami datang....

Assalamualaikum semua pembaca....
Sebenarnya dah lama nak update tentang bende alah ni, tapi bencinta lah. Malas.Nak tulis kene ade idea,kesungguhan kan..Buatnya silap type memang nak kene penyepak rasenye keyboard ni.tulah manusia, salah sendiri bende lain disalahkan.
Ok.saya nak citer pasal penggembaraan kami lepas ke rumah kak feza. Cadangnya tido umah kak feza sampai ahad and family kak feza antar balik ke bus station  ahad tu. Tapi lepas digoda oleh nad,ash,wan and adi, maka kami berempat telah sertai satu aktiviti yang tak dirancang iaitu mandi mana di Gunung Ledang. Wah,bile diorang ajak memang saya terus terkejut dan exciter. Tapi apapun saya kene pikir lagi 3 orang sebab saya bukan gerak seorang tapi berempat. Saya,ain,as dan mun. Kalau ikut saya memang nak punya sebab teringat zaman mandi manda di Sekayu dulu dengan geng POSESO, tapi saya mintak pendapat mereka. As tak kisah, ain pun sama. Mun memang muncung sedepa tau. Tapi saya faham sebab ahadnya dia kene balik ke kl dulu sebelum naik bas ke kedah dan isnin naik bas ke perak..umangaiiiii,dongar pon lolah...Tapi bodek punya bodek, goda punya goda akhirnya sume sepakat kate OK..KITE ENJOY!!!!..haha..Apelagi cepat-cepat saya kemas beg dan salam akak and family..Jom,kite tengok lepas tu ape jadi..


Lepas tu??????

Kitorang naik 2 kete,saya seperti biasa King size duduk dihadapan.Naik kete azie..Wan offer kitorang tido umah dia,tapi bukan umah dia umah arwah atuk dia.atas bukit sikit. Yang menggodanye umah tu x de sesiapa sebab pak cik dia pegi singapore so dah macam homestay dah untuk kami. Family wan kate buat macam umah sendiri, so memang MACAM UMAH SENDIRI KAMI BUAT K..Lepas family wan balik,kitorang lepak-lepak and mandi-mandi.Lepas mandi,aku pon baring. Baru baring terasa lapaq lah...Teringat nasi yang akak bekalkan, so ape lagi..Tapi tak dapat hidupkan gas lah.so kitorang makan sejuk je. Tapi ade air panas dan nad terlah tawarkan diri nak buat aor milo.so jom layan gambaq ni dulu..

mintak pinjam pinggan mangkuk

wan,kitorang amik milo pak cik ko sikit ngan gule sikit..mesti bengang je pak cik wan nengok ni

jemput makan..BUAT MACAM UMAH SENDIRI


malam tu kitorang jalan-jalan kat segamat, sebelum makan mak wan ajak kitorang makan kat umah dia..Tapi waktu tu dah kenyang..kalau waktu lapar ingat memang meleleh air liur.sedap mak wan masak..time kasih mak cik.
Malamnye kitorang kat dataran segamat.ade lelaki tu cube tegur kitorang tapi aku rase tak berapa sedap hati..cepat-cepat jalan...jom nengok gambar..

posing awal

posing lagi


nilah lelaki itu

tutp lemak bawah wajah..kahkahkah

Ok...balik tu kami tido dengan nyenyak sekali..sume tilam kami bawak kuar...
Esoknye..kami pon bangun awal pagi dan teruskan rancangan kami.Sebenarnya aku takut kalau tak sempat sebab bas kami kul 12 tghari..Tapi jalan jelah plan ni..

kabus di pagi hari

kami dah tibe..

warm up
dah nampak dah air

adi hizami mn

sejuk kotttt

mari kite bermandi manda

best

erkkkk


tejukkk










2 ulasan:

wandaries berkata...

terbaik r posting ko nie....
hahaha~

teacher anis berkata...

thanks..kami memang buat umah ko tu MACAM UMAH SENDIRI..haha..thanks bebanyak ye..