Blogger Backgrounds

Rabu, 8 Jun 2011

PUTRAJAYA

Assalamualaikum...
Siapa penah pegi Putrajaya??angkat tangan..aku rase sume yang baca ni dah pegi..lagi-lagi orang seremban,selangor,kl dan yang dekat..hari-hari agaknye..Aku pon bukanye selalu pegi Putrajaya..kalau rasesesat-sesat je sampai sana. Tapi aku mengidam betul nak keje kat Putrajaya macam myrah..bestnyeeee..kawasan dia cantik,banyak bangunan cantik-cantik dan unik. So, nak citer ahad lepas aku pon telah ajak akak dan adik beradik aku singgah ke Putrajaya..Aku kata nak pegi Masjid besi sebab nak tengok tempat dr SMS dan Dr halina nikah..nak duduk tempat dr halina duduk..hahaha..suke-suke ati aje..memang tecapai hasrat gue..dapat gak gi masjid tu..kitorang sempat amik gambar dan pegi bangunan lain..yang ni ikut kata adik aku pulak..dia kata nak pegi tempat imam muda buat penggambaran untuk lagu hamba- Mu..so,akak aku ikutkan je walaupon memang dah penat..yelah dia bwak kete,kitorang nid duduk je kat belakang tu..jom nengok gambar..

Moden dah..sume pengumuman ade dalam bende alah ni

besarnyeee

ela dan angah

amik mood amik gambar

ela

ela dan bangzeli

amik gambar dari atas,ela kate kurus

masjid apak ea(ade sejarah nama ni dipanggil masjid apak ea)

Tiada ulasan: