Blogger Backgrounds

Pages

Sabtu, 22 Januari 2011

Go Back Already a.k.a dah balik dah...hadoiiii...

as-salam semua...ari ni terasa nak menulis lagi sebab ade citer sikit nak share

cecite..cecite..cecite...









hokeyyy..ari ni saye kije kat tadika..minggu ke 3 kan katekan..so,moh kite kije..tp bebudak datang pukul 9 untuk bacalah anakku aje...lepas habis,bleh balik..by2...so,aku ngajar 3 org budak tadi..budak first sampai habis kuluar sume hingus waktu bace ngan aku..tp x pe,budak tu pick up lebih...budak 2,hadoii jang...dah dapat yg ni,yg belakang lupe..x pe,try again..macam2 perihal katekan..yang 3,macam kete lumba F1 lajunye..tangan aku ni pon kene cepat nunjuk..lepas habis,aku pon dengar-dengar lagu nursery rhymes tu sambil nyanyi2..besh...tetibe ade bunyi tepon..teacher devi pon jerit..'teacher,take it lah'..so,aku pon macam nangka yg CANTIK berkejar-kejaran ke sana..ke mana?tele______fon....sampai sana,teacher nor called..skeping english mak oii...nama pon english medium kan...so,aku jawab lah..tetibe dia tanye "have someone come?",aku jawab "yes,have teacher nor"(untuk pengetahuan,english aku memang ke laut)..lepas tu aku nak jawab dia dah balik dlm bi..tp lupa..so,aku kate "BUTTTT..DIA DAH BALIK DAH"..LOPEH TU , HAMIKKKK KO...PANJANG CERAMAH MAK DAPAT..how come u said DIA DAH BALIK DAH..u are teacher,so u must practic the language..how come u can practic to ur students if u not practic to urself first"..grrrrrr....erkkkkk..hadoiiiii...YES TEACHER,I'M SORRY.. hanya itu yang mampu dikata kan...so,dalam bi..GO BACK ALREADY...SAMPAI TUO DEN INGAT...



























itulah pengalaman keje ku...kenelah belajar kan bende2 camni..honestly,aku x terasa tapi happy dapat pengalaman macam ni kan..dapatlah aku praktik kan bende-bende camni dalam hidup kan..dapat jugak ilmu kan...hehe..oklah..itu je bebelan saya kali ini...


BALIK MACAM NI
                                                                                                                                                                                                                     

GO BACK ALREADY



Tiada ulasan: