Blogger Backgrounds

Pages

Sabtu, 22 Januari 2011

SAYA RINDU KAWAN-KAWAN SAYA...

Skema tak ayat tu...(mesti tengah angguk kepala kan?)...sebenarnye saya memang rindu sume kawan saya..rindu u olls tau..sape mereka?...ahli srikandi mahsuri lah...mun,laili,ain,as and akak fizah kecomelan...banyak kenangan kami sama2 tau..kami main teng2,pondok2,kawen2..eh-eh..tak de..tak de sampai macam tu..banyak kenangan kami waktu sama-sama belajar kat terengganu dulu..univ terchinta..Uni Malaysia Terenggganu..UMT ok..bukan UM CAWANGAN TERENGGANU(sebab ade doktor penah kata begitu kat roomate saya)...so,berbalik citer tadi..

                       cecite...cecite....cecite......

saya sangat merindu semua kawan-kawan saya ni..saya kenal diorang rasenye pertengahan sem 1..so,dalam bulan 8 atau 9..lepas saya kenal diorang,sume aktiviti ngan diorg..makan,pegi kelas..yg untung mereka amat berdisiplin..dalam group tu,saya paling x de disiplin..hehe..noty sikit..kalau kelas kul 9,kul 8.30 dah kene kumpul..alah macam PLKN tu...so,akan jalan kaki sambil bawak payung besar yang beli kat mydin beramai-ramai berjalan ke dewan kuliah..berpeluh-peluh sambil bergelak ketawa..hehe..windu mak.meh saya listkan

  • kalau saya tak de duit atau ahli lain tak de duit untuk makan,ramai yang akan hulur bantuan
  • kalau waktu makan..saya pesan 1 menu tapi saya dapat rasa 6 menu..best tu..sebab menu akan round table tu..syiokkkk...
  • bile start sem baru,kami akan berkejaran ke MYDIN..sewa 1 van mak cakap tauuu...
  • hujung minggu(jumaat and sabtu)..pegi pantai tok jembal guling-guling amik gambar...
  • kalau ade event,walau saya beratur di belakang waktu makan,tapi pinggan berisi nasi akan jalan dari depan ke tangan saya sebab as,laili and akak juara rebut-rebutan..saya dan ain tak berapa reti..mun di tengah-tengah barisan..hehe..
  • kadang-kadang dalam 3 bulan sekali(ye ke),kami pegi bandar KT jalan-jalan
  • paling diingat,waktu dinner sem 1,kaki saya hampir patah sebab jalan 1 KT dengan kaki..penat..dari bus stand,pegi ke dataran(jauh tau),singgah kedai pakaian jap,lepas dataran,pegi kedai papan tu(oh god,den lupo namo kodai tu),lepas tu..singgah mydin(saya dah penat,nekad nak balik naik teksi waktu tu sebab dah kul 3 petang,tapi lepas dapat kesegaran lepas solat,semangat kembali datang untuk join dan terus ke kedai kasut sebelum diakhiri dengan the store..memang layu giler...
  • dan macam-macam lagi..
Meh zasssssssssssssss..........................


kak fizah tak kasi kuarkan gambar ni..tapi..biorlah...haha
diorang kate sexual harrasement

barisan miss world 2020

sapelah yang bawak kasut letak dalam beg besar tu

euwwwwwwwwwwwwww

kenangan kite di sawah padi

kenangan kite di sawah padi

kenangan kite di pokok klapak..hehe..kat mane ni..parlimen kot

kek paling mahal secret recipe

bthday saya satu bulan ngan as..so,waecelebrate together

Tiada ulasan: