Blogger Backgrounds

Sabtu, 22 Januari 2011

Skodeng Kucing lorong jalanan 267...

Siapa tu? Kucing umah 267 lah...ok, ari ni meh saya citer kucing 267...


cecite..cecite...cecite....(sawan kak limah tak habis kuar lagi)...

ok, saya ade banyak kucing...dara, bujang a.k.a butbut, obokshi (heroin citer korea).., daehan, jandi(ala-ala  janda lak)..hehe..diorang ni pagi-pagi makan friskies..(paling murah beli kat kedai botak k)...up pagi sikit lagi..nasi putih campur ikan kembung rebus tapi dalam kuantiti alas perut..celah gigi aje sebab lebih nasi semalamnye kan...lunch..nasi putih campur ikan kembung rebus..tak muak ke korang?????..malam..menu sama jugak..itulah menu mereka..kecuali ade ikan goreng, jadi kepala ikan henyak ngan batu tumbuk digaul dengan nasi putih...

ITULAH MENU MEREKA....

Teringat aku kat hostel dulu..ada kucing comel baru beranak..sayu je dengar suara depan bilik meow..so,disebabkan kes tak sampai hati..aku pon membeli nasi putih sehinggit dan ikan goreng seekor..balik bilik..gaul punya gaul, aku pon bagi kat kucing..yang tak sampai hati kat diri sendiri..on the way nak pegi kat tempat kucing tu,aku rasa berselera lak nampak nasi tu digaul ngan ikan goreng tu..so,sambil jalan..sambil sesuap masuk mulut..nasib baik tempat tu tak jauh dari bilik..kalau tak,ada yang kucing tu makan polistrine je...haha..TAK SAMPAI HATI DIRI KEMPUNANNNNNNNNNN...

JOM ZASSSSSSSSSSS.................

Ikan kembung dalam proses perebusan

model seluar londeh dulu-dulu...bujang a.k.a butbut...

kekenyangannn....andi or full name JANDI...

Selamanya DAREEEEEEEEE....Call me dare k..(dia pesan)

pinggan paling murah..1 set RM1.50

DAEHAN....minum sky juice..

kucing pertama 267 yang ekor putus..oooohhh..saya dah jerit-jerit waktu angah bagitahu ekor dia tertinggal kat tepi tong sampah..tapi si DAEHAN ni..relax aje..tuan ea yang lobihhh..

Tiada ulasan: