Blogger Backgrounds

Pages

Khamis, 31 Mac 2011

Jom kite gi spa....(macam baguih je aku)..haha

Assalamualaikum..
huhu..dah lama tak update kan..saya memang pemalas..Saya rajin nak baca aje.(lagi-lagi bride 2 be,psst..baru hari ni aku tahu pasal brazillian wax, cube teka ape) Kalau bab mentype ni memang pemalas.Mungkin sebab tu BM saya dapat B aje dalam spm kan..hehe..
Saya nak citer pasal pegi spa kali ni..(perkembangan baru ni tau)

Sebenarnya nak buat rawatan muka,sauna, mandi bunga, mandi susu adalah impian aku sejak sekolah dulu. Aku suke tengok Nona dulu sebab nak tengok rawatan-rawatan ni. Kalau tengok tv, tengok org tu diurut aku pulak yg rase macam lega..bestnye(dalam hati jelah kan). So,bile saya dah meningkat 23 tahun, (tibe-tibe guna bahasa sopan, dah 23 lah katekan) saya pon mula memberanikan diri menjejakkan kaki saya ke spa. Salah satu faktor buat saya pegi sana mungkin sebab spa muslimah yang aku pegi tak jauh dari tempat keje aku, so apelagi..merayau lah kan..haha..

Setakat ni dah 3 kali aku masuk. Mula-mula dulu aku masuk sebab buat facial ngan foot bath. Mula-mula buat facial., dalam kepala otak ingatkan best sampai akhir, tapi ade gak part sakit...mangaiiii berair mata kot nak tahan sakit jerawat nak ken picit,tapi lepas tu memang licinlah muka ku ni. Facial tu amik masa dalam 1 jam, lepas tu aku angkut barang buat foot bath..wahhh,syiokkkk kaki remdam ngan air panas.lepas tu ade org urut..cuba bayang kenikmatan tu...best gilerlah...sumenye dalam RM110..hehe..

Kali ke dua aku masuk sebab nak buat rawatan resdung sebab waktu first time datang akak tu kate aku banyak resdung, so suruh aku buat rawatan resdung.
Aku pon pegilah. Sampai sana, aku ingat nak buat rawatan yg dia galakkan 3 kali setahun tu,tapi disebabkan sedih tak de basuh muka jadi aku amik pakej 15 hinggit yang pakai asap tu..Asalkan ade basuh muka, baru beshhh...Tapi bile kuar tu,akak tu bodek punya bodek aku sampai last2 aku amik pakej RM188 hinggit..Dalam pakej tu ade resdung asap,resdung 3 kali setahun tu dan facial muka..Aku pon amik lah yg tu lastnye..anisha..anisha..(sambil geleng-geleng kepala).Sekarang ni aku ada 1 lagi rawatan dalam pakej tu..sayang lak nak buat..haha..

Sekarang aku nak cite pasal spa muslimah yang aku pegi..kalau nak tahu lebih lanjut click sini ye. Ok sekarang aku citer dari pandangan aku sebagai seorg customer yg dah 3 kali masuk dalam tu. Aku rasa ianya ok.dari layanan best. Boleh dikatakan bolehlah untuk orang yang budget-budget macam aku..Salah satu rawatan resdung asap tu, 35 hinggit untuk 2 kali cuci, asap yg guna dekat 7 batang lilin tu, masker an scrub tu. Paling bagus waktu buat tu, diorang akan pasang zikir-zikir..so,rasa tenang je..sesuai untuk kite muslimah ni kan..so, selamat mencuba hokeyy..

aku teringin nak mandi bunga..teringin masuk dalm ni..intai-intai gak kat spa tu..

dekat giant ampangan lagi cantik..Ala-ala dalm rimba

muke lepas kene facial..oklah sikit..
Itulah NUR ANISHA OMAR, boros untuk bende-bende alah macam tu. Lagi 1, aku selalu guna duit untuk rawatan kaki dan rawatan kuku kaki sebab kaki aku bak kate mak usu "KAKI MACAM TIANG JAMBAN"..ERKKKK..HAHA..

Tiada ulasan: