Blogger Backgrounds

Selasa, 15 Mac 2011

Menang kalah pasukan bola sepak

Assalamualaikum semua.Selamat pagi ye. Hari ni bangun awal dan malas nak tido sebab keje sekolah banyak nak buat sampai saya sendiri tak tahu nak mula dari mana ni. Tapi saya nak hantar gambar-gambar budak sunflower dulu kat kak nurul. Kesian kak nurul dah lama bebenor nunggu. Ok, kembali kepada tajuk asal
MENANG KALAH PASUKAN BOLA SEPAK..
Ok, sebenranya saya terfikir nak buat citer ni sebab melihatkan prestasi pasukan bola sepak negeri sembilan yang merudum baru-baru ni. Lebih banyak kalah dari menang berbanding 2 musim lepas dimana kite 2 kali berturut-turut ke Bukit Jalil. Meriah kan????..Tapi musim ni lain sikit. Bagi saya dari mata orang perempuan yang tak berapa celik tang bola, tapi penyokong bola sepak N9 memang perkara ni agak merunsingkan. Namun mungkin perempuan tak seperti lelaki yang agak fanatik. Maksud saya, kadang-kadang saya simpati ngan pemain bola sepak

BILA MENANG DISANJUNG, BILA KALAH
DIMAKI..


Saya penah tengok bola dengan family dan relatives, bile gol yang dijangkakan masuk tak masuk, mulalah perkataan yang kurang baik keluar..Pemain bola tu jugak balik yang kene.kesian,kesian,kesian...Saya sungguh simpati.Tapi cuba kalau menang, dekat media sampai berminggu-minggu keluar berita, dekat lapangan terbang ramai tunggu. Kalau kalah, yang ado.Saya fikir sebab tu ramai ibu bapa tak kasi anak-anak diorang jadi pemain bola kan.

Apepun kembali kepada cerita pasukan bola sepak, saya rasa dari pandangan saya mungkin pemain-pemain dalam pasukan masih belum dapat menyesuaikan diri dengan rakan sepasukan. Yelah, ramai yang keluar masuk musim ni. Antara pemain dari pasukan lain hairuddin omar dan ade beberapa orang lagi.
Ade pemain yang sudah lama berada di N9 berhijrah ke pasukan lain, Rezal Zambry dan pemain yang chinese tu,lupa lah nama. Jadi, kesimpulan yang boleh saya buat, mereka baru dan masih mencari keserasian dalam pasukan. So, pemain n9 jangan mengalah ok, teruskan perjuangan. Biasalah nasib malang datang sekali sekala tapi jangan terlalu lama. Cepat bangkit demi penyokong-penyokong anda yang setia turun ke STAR untuk menonton,(kalau harap aku tunggu tv aje lah ye).

DO THE BEST K..CHAIYOK!!!

                                                                       ANISHA : 2011


Waktu n9 menang Piala Malaysia, aku tengok dari ganu, ramai orang kelantan tau kat sana
masuk radio. dah menang kan. takkan nak panggil pasukan kalah kot gelak-gelak
pemain yang aku minat, zaquan dan aidil.tapi dua-dua kah kawen, tak pe anak buah diorang hensem tau.
tutup muka dek malu tu.tapi kira ok lah dari yang bakar-bakar sini sana tu..opps, no komen

Tiada ulasan: