Blogger Backgrounds

Pages

Isnin, 14 Mac 2011

Selamat Pengantin Baru kak Liza.(part 2)

ok..ni nak sambung pulak untuk ke 2 punya.

Ahad (13.3.2011)

Hari ahad ni hari persandingan pulak..bak kate orang hari kemuncak. Tetamu memang ramai sebab majis ni dibuat untuk kedua-due belah pihak. Sekali lelaki dan perempuan punya pihak. Aku memang penat,tapi best sebab dah lama tak jumpa keluarga belah arwah mak kan. Tu yang syok. Tapi kan, aku memang sedih sikitlah sebab banyak orang yang kenal dan ingat aku waktu aku kecik, aku yang dah lupa.Seperti biasa,alasan kami, alah tak perasan lah pulak..haha.. Kitorang tido umah along malamnya tu..best,bukak aircond tau..tapi kul 3 pagi aku dah macam lemas dah kesejukan..terus tutup..sambung balik, esok kitorang bertolak dalam pukul 9 pagi, sampai sana, orang rumah still x mandi lagi..hehe.Duduk lebih kurang, kitorang terus gerak ke dewan. Aaku bertugas menjadi penyenduk lauk..sebenarnya aku cuak amik tugak ni..yelah, kalau aku,jujurnye x suke kalau orang amikkan sebab rasa macam tuan rumah sukat pulak kite nak makan berapa banyak, tapi maybe dah adat kat situ kot..(teringat masa ketamakan di rembau nak makan gulai rebung banyak,last2 keluar sume air hidung aku sebab pedas)..pukul 1.30 perantin pon sampai..cantik baju dia..aku memang admire lah baju kak liza waktu tu..and kul 2 aku dah rasa penat yang amat sampai ade sorang tetamu tu marah kot kat aku sebab aku tak dengar dia kata nak ubi kentang..adoii,mintak maap pak cik.lepas kul 2,aku gi solat zuhur(solat jangan lupa k)..And then, aku sambung balik turun dewan and tolong ape yang patut..mula-mula nak balik petang,tapi sebab nak kejar lauk pengantin,kitorang stay sampai lepas mahgrib..best dapat borak-borak..lepas makan,kitorang balik semban...


Gambar kenang-kenangan dengan raja sehari


 
puteri sejinjang dengan puteri arab

nasib baik x hujan..tapi korang memang the besh
dari kiri : pakndak, saya, dato' seri utama syazwan, bangzeli
semestinye gambar di atas pelamin setelah majlis selesai
lauk pengantin yang sempat dibaham sebelum pulang ke seremban
Ok,tulah sekian dari NUR ANISHA OMAR

Tiada ulasan: