Blogger Backgrounds

Pages

Isnin, 14 Mac 2011

Selamat Pengantin Baru kak Liza (conclusion)

Siap ade conclusion ko..hehe..sebenarnya entri ni untuk keseluruhan dari ape yang saya perhatikan waktu majlis..yelah, perkara-perkara yang perlu ada dalam majlis kawen..tapi dapat sikit sebab lupa nak amik gambar makanan dia lah.Makanan memang meletop..malam tu nyesal aku tak amik banyak.ade ke patut aku amik sikit, nak tambah malu.lauk dia gulai labu, sambal petai, telur asin..memang mantopppppppppppppp...esoknye aku paling gilerkan gulai nangka..waduhhhh,memang tak leh tahan dari nak tambah lagi lah..jom kite intai and preview balik..

hantaran kawen, lagi sebelah pihak tak sempat nak amik gambar
pengantin perempuan yang kene duduk sopan baek-baek ye..hehe
upacara batal air sembahyang
barang kemas ape nak guna,ade yang guna cincin, ade yang gelang..gelang kaki leh???
bunga api..cantik,tapi majlis aku tak ade kot sebab aku penakut bende alah ni.
pelamin yang tersergam indah
pengantin dan pengapit yang bersanding di atas pelamin
baju sanding : tema,coklat gold
hadiah yang banyak..hadiah kak liza ni 1 kete pon tak muat


pintu gerbang yang cantikk



Tiada ulasan: