Blogger Backgrounds

Ahad, 18 September 2011

first time

first time bawak kereta agak jauh dari taman rumah sendiri..aku bawak dari senawang ke ampangan..wahh..bangga hati..walaupon aku rase bang muk dah ragu2 nak kasi aku bawak lagi...terangkat2 kaki dia time aku buat drift maut...sikit je lagi nak masuk longkang..heheh..pengalaman kaannnnnnnnnnnnnnnnnnnnn



macam bagus je kan

4 ulasan:

nuyoi86 berkata...

wah....dapat pon anis bwk kete..

teacher anis berkata...

cuak gak..tapi kalau anis kate takut,entah bile lah lagi nak asah lesen ni kan..so,cekalkan jelah hati

Abu Shahmi berkata...

bukat setakat terangkat kaki bang mok tu, mesti ada terkincit sikit. cer check..

teacher anis berkata...

along.muke dah masam dah..cuak den...buek muko sonyum2 kambing yolah waktu tu