Blogger Backgrounds

Jumaat, 16 September 2011

tal.

Tentu korang tertanye-tanye kenapa tajuk tal ni.ok sebab cerite dia berdasarkan tal..salah gaham tal.ok,meh citer..

situasi : dalam rumah.

aku : jalan lenggang lenggok keluar bilik sambil nyanyi2
        tepuklah tangannn..saya suka hati
abah : nis,ko bla..bla..bla...bla... sampai akhir hujung saya dengar TAL aje..

aku : dengan yakin dan penuh komited nye telah mengmbil 2 biji bantal dan bagi bang muk yang tengah baring (bang muk x sihat)..

bang muk : dengan muke lemah .."bang muk dah ade bantal "

aku : aikk,abih abah suh buat ape tadi dan terus pandang abah..

abah : muke marah "ko ni kan nis,abah suh ko pegi dapur hidang makanan..abah nak hantar bang muk hi nhospiTAL "bukanye suh ko amik banTAL...

aku : ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

2 ulasan:

Abu Shahmi berkata...

hahaha, sib baik tak kena pinTAL

teacher anis berkata...

hahaha..tahu x pe..dah lah abah tengah risau anak dia tu sakit,dapat anak pompuan ni,kuranglak pendengaran dan fokusnye