Blogger Backgrounds

Jumaat, 16 September 2011

imran

siapakah imran???imran nama anak murid saya..jom bace kisah ni pulak

situasi : dalam kelas tengah ajar budak i jasmine tulis huruf p...imran adelah anak murid yang agak lemah dalam akademik dan agak sukar untuk menulis walaupon dalam tahun ni ade kemajuan dari bulan dulu2.senang kate hyperactive sikit..dialognye..

aku : imran,cepat sikit tulis tu,kawan lain dah habis dah,kamu ni baru 1 line

imran : ermmmm(sambil pandang muke aku )

aku : (dah naik hangin tengok perangai dia )  yang kamu tengok teacher tu kenapa?muke teacher cantik sangat ke,sampai nak tulis P pon pandang teacher

imran : TAK!

aku pon berfikir balik..ape yang aku tanye ye macam aku je yang terkena dalam situasi ni..

Tiada ulasan: