Blogger Backgrounds

Pages

Isnin, 28 November 2011

Khairul Fahmi

Assalamualaikum..
tadi godek-godek oh bulan..
ternampak kontroversi yang sedang melanda dia dengan seorang gadis lain.
ye,saya memang simpati.
waktu saya baca kat oh bulan, saya tak nampak lagi gambar-gambar yang ade sebab oh bulan x nak mengaibkan khairul fahmi tu..
and aku pon terpikir maybe gambar2 tu di edit atau hanya amik gambar macam biasa and cume orang lain cuba sensasikan..

and jalan-jalan kat tenet ni,
aku terjumpa jugaklah gambar-gambar yang disebarkan..
ok,dah jumpa.
so,dari aku orang biasa ni pon hanya geleng-geleng kepala...

for me, sebenarnya ade salah khairul fahmi di sini.
dulu kontroversi dia dengan dahlia teck di pusat hiburan.
ni ngan cik shida tu kat karaoke.
ape salahnye..
bagi aku x patut untuk apex kunjungi tempat-tempat begitu dan amik gamabr seperti tu sebab 100% kemudian hari pasti akan timbul kesan atas kunjungan dan gambar-gambar itu.
sepatutnye dia cuba elakkan pegi ke tempat-tempat macam tu..banyak lagi restoran lain yang tak sediakan arak kan.
and kalau dia x de ape2 hubungan dengan gadis tu kenapa amik gamabr sangatlah mesra...dengan dahlia teck pon tak penah jumpa kot gambar macam tu..(dalam simpanan  sendiri lah kan)..

so, untuk apex jugak,belajarlah dari kesilapan.
Jangan diulang kesilapan lepas.
ok,dah putus tunang oklah,
setia lah kat cik dahlia pulak.
cuba jangan kunjungi tempat-tempat begitu kan..

Apex salah seorang penjaga gol terbaek malaysia.
kalau kontoversi berlarutan, dia susah untuk beri tumpuan sepenuhnya kan.
Kamli pasti sentiasa sokong kerjaya apex
tapi cuba ubah dari segi akhlak pulak lepas ni ok
semua orang pernah lakukan kesilapan
dan semua orang boleh betulkan kesilapan.


Tiada ulasan: